DAT!SCHOOL DONATIE

Steun de DAT!school
De steun van fondsen, partners en donateurs is van grote betekenis voor het mogelijk maken van de activiteiten van de DAT!school. Met uw bijdrage kan de DAT!school blijven groeien en kinderen, jongeren en hun families blijven verrijken met verhalen.
Met een grote of kleine donatie geeft u ons de mogelijkheid om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor iedereen, onze community te laten groeien en jonge makers en waardevolle verhalen een podium te bieden. Zo krijgen kinderen en jongeren de kans om hun eigen kracht te ontdekken en zich creatief te ontwikkelen als mens in de kernlessen, in de buurt via de community-art projecten, in de demoteams en bij de inzet van cultuurdocenten op scholen.

Gun een ander kind ook les bij de DAT!school
Door samenwerkingen met programma’s als Stadspas Amsterdam en organisaties als het Jeugdfonds Sport & Cultuur komt de DAT!school kinderen met een grotere afstand tot kunst en cultuur al tegemoet. Met uw steun kan de DAT!school nog meer kinderen bereiken. Met €500 kunt u een leerling bijvoorbeeld steunen voor 1 leerjaar en met €5000 steunt u tien leerlingen. De DAT!school heeft een ANBI-status; uw gift kan dus voordelen opleveren bij uw belastingaangifte. U kunt zelf bepalen hoeveel u doneert en hoe vaak. Klik hier om de belastingvoordelen van schenken te bekijken op de website van de Belastingdienst.

NL54 INGB 0004 2099 15
Stichting DAT!school
KVK-nummer: 34370097
RSIN: 821678371

Wilt u direct een donatie doen? Dat kan door onderstaande QR-code te scannen en het gewenste bedrag zelf in te voeren.

DAT!school Donatie
Wilt u eenmalig doneren? Dat kan door uw bijdrage over te maken op bovenstaand rekeningnummer o.v.v. DAT!school Donatie.

DAT!school Vriend
Als DAT!school Vriend steunt u de DAT!school maandelijks met een bijdrage voor onbepaalde periode. Dat kan al vanaf €5 per maand. U kunt uw bijdrage maandelijks met automatische incasso overmaken naar bovenstaand rekeningnummer o.v.v. DAT!school Vriend.

DAT!school Partner
Wilt u particulier of met uw bedrijf of fonds partner worden van de DAT!school? Neem dan contact op met canick@datschool.nl of telefonisch via 0649750700. Omdat ieder partnerschap uniek is geven we in overleg graag persoonlijk inhoud aan uw structurele bijdrage. Er zijn verschillende tegenprestaties mogelijk. Denk hierbij aan vermelding op communicatie-uitingen, vrijkaartjes voor onze voorstellingen of een speciaal georganiseerde (theater)workshop voor uw bedrijf.

Alvast hartelijk dank voor uw steun. Tot snel bij DAT!