Productiegroepen

De lessen van seizoen 2023-2024 zijn in oktober van start gegaan. Instromen is helaas niet meer mogelijk.
Inschrijvingen voor seizoen 2024-2025 gaan maandag 22 april van start.

Met een productiegroep werken leerlingen samen met een regisseur toe naar een eigen verhaal. Er worden specifieke gastdocenten uitgenodigd die diverse masterclasses geven zoals viewpoints, breakdancing, fashion, tekst schrijven, spoken word en filosofie. Vanuit verschillende disciplines kan een verhaal verteld worden. De eerste les in oktober is een gezamenlijke kennismakingsles waarbij de groepen worden ingedeeld.

Maandag
Groep MM 17:00 – 20:00    Montage €595,-   28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling
Groep MT            17:00 – 20:00    Toneeltekst           €595,-    28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling
Groep MF 17:00 – 20:00    Fusion      €595,-   28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling

Inschrijven

De inschrijvingen voor seizoen 2024-2025 gaan maandag 22 april van start. Dan kunt u uw kind aanmelden via onderstaande roze knop.

Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Sina en Stadspas
Mensen met een minimuminkomen kunnen het lesgeld, of een deel hiervan, vergoed krijgen door het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dit fonds vergoed maximaal € 480,- per schooljaar per kind. Ook Stichting Sina is een organisatie die culturele lesgelden voor kinderen vergoed. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dat dan aan op het inschrijfformulier.

Vragen?
Voor alle vragen over lesgeld en betalingen kunt u mailen naar canick@datschool.nl.

NB: De cursussen vinden doorgang onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen. Er is beperkt plek, vol is vol.