Les bij de DAT!school

De inschrijvingen voor seizoen 2024-2025 zijn geopend!

Op het Buikslotermeerplein kunnen leerlingen bij de DAT!school een 10-jarige leerlijn volgen. Als kleuter van groep 1-2 volg je les in de basiscursus, maak je kennis met verhalen vertellen en sluit je af met een eindpresentatie in de laatste les. Van groep 3 t/m 8 maak je deel uit van de presentatiegroepen. In ons unieke carrouselmodel volg je als leerling lessen in de disciplines theater, zang, dans, film en beeldende kunst. De professionele kunstvakdocenten vormen richting het einde van het seizoen het creative team, dat samen met alle leerlingen toewerkt naar een interdisciplinaire eindvoorstelling in het theater. Zit je op de middelbare school? Dan word je als jongere ingedeeld in de productiegroepen. Verdieping en verbreding, met thema’s die aansluiten op de leef-en belevingswereld van jonge mensen van de brugklas t/m de eindexamenklas, staan daarbij voorop. Aan het begin van het seizoen zijn er verschillende gastlessen in mime, stagefighting, zang, yoga, tekstschrijven en dans. Om vervolgens tot een interdisciplinaire en interculturele eindvoorstelling te komen, onder leiding van een regisseur. Wil je naast de reguliere lessen excelleren? Dan kan je auditie doen voor het Dans Demoteams (10-14 jaar) of DAT! Moving Stories (15+) of kun je je aanmelden voor DAT!casting. Plezier, creativiteit en leren in een ontspannen sfeer staan bij de DAT!school altijd voorop!

Neem gerust een kijkje op onze website. Heb je dan nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@datschool.nl of telefoonnummer 0649750700. Tot snel bij DAT!