DAT!castingdag (8 - 18 jaar)

Op woensdag 21 februari vindt de tweede DAT!castingdag plaats. Tickets zijn hieronder verkrijgbaar. Wees er snel bij, want er is beperkt plek!

Koop nu een ticket voor de DAT!castingdag!

Tijdens de DAT!castingdag op woensdag 21 februari leer je wat het inhoudt om auditie te doen voor een professionele film, tv- of theaterproductie. Je volgt een workshop spel, dans en zang en je kunt je inschrijven voor ons castingbestand. Er wordt dan meteen een professionele foto en een filmpje van je gemaakt. Ook wordt er tussen alle workshops door samen geluncht. Bij de inschrijving wordt rekening gehouden met de privacyregels. De DAT!castingdag is voor kinderen en jongeren tussen 8 en 18 jaar oud.

Programma

De castingdag vindt plaats van 10:00 - 13:00 bij de DAT!school. Het programma ziet er alsvolgt uit:

09:45 - 10:00 Inloop & welkomstwoord
10:00 - 11:30 Workshops
11:30 - 12:00 Gezamenlijk lunch
12:00 - 12:45 Workshops en maken foto’s en video’s
12:45 - 13:00 Gezamenlijke afsluiting

€130 regulier tarief
€97,50 voor kinderen die al les volgen op de DAT!school
gratis voor kinderen met een Stadspas

Alle bovenstaande prijzen zijn inclusief lunch. Wil je meedoen? Koop dan een ticket via de roze knop hieronder.
Heb je een Stadspas? Koop dan een gratis ticket en neem je Stadspas mee op de dag zelf.

Locatie en bereikbaarheid

De DAT!school is gelegen op Buikslotermeerplein 101c, boven de Modestraat. De ingang zit naast restaurant de Tjon Express. Metro Station Noord is ligt op vijf minuten afstand, waar de Noord-Zuidlijn en diverse bussen stoppen. Parkeren kan bij op het parkeerterrein naast Pathé Noord en kost 1,60 euro voor de eerste drie uur en daarna 1,60 euro per uur (tussen 09:00 - 19:00).
Kom je op de fiets? Zet dan je fiets in een van de fietsenrekken bij de deur of om de hoek. Liever niet voor de deur van de buren, zo houden we de stoep begaanbaar voor iedereen.

Let op: de DAT!school is gelegen op de eerste verdieping. Helaas is er geen werkende lift aanwezig.

Casting: wat is DAT?
De DAT!school wordt regelmatig gevraagd voor het casten van kinderen en jongeren voor diverse producties; van film tot tv tot VR-project en theater. Daarin kiezen we zorgvuldig welke verhalen binnen de visie van de DAT!school passen. Als je in staat geschreven bij ons castingbestand betekent het dat je gebeld kunt worden om auditie te komen doen.

Vragen?
Voor alle vragen over DAT!casting kun je mailen naar canick@datschool.nl.