Stichting DAT!school

Renske van Leeuwen Zakelijk Leider renske@datschool.nl
Canick Hermans Productie Coördinator canick@datschool.nl

ANBI

De DAT!school heeft een ANBI-status.
U kunt onze ANBI-status vinden op de site van de Belastingdienst onder de zoekterm ‘Stichting DAT!school’.

Bestuurssamenstelling

Mechteld van der Westen: voorzitter
Ramon de la Combé: penningmeester
Albèrt Duyst: secretaris

Beloningsbeleid

Stichting DAT!school is aangesloten bij CAO Kunsteducatie. Het bestuur werkt onbezoldigd en ontvangt geen beloning voor hun werk.

Verslaglegging

Lees hier de hoofdlijnen beleidsplan 2021 - 2024.
Ben je benieuwd naar de jaarverslagen van de DAT!school? Je vindt ze hieronder.

Doelstellingen volgens statuten

• het ontwikkelen en uitvoeren van kunsteducatie voor jongeren (en volwassenen) in de vorm van lessen en workshops;

• het produceren van theatervoorstellingen en filmproducties;

• het ontwikkelen en uitvoeren van activiteiten die op enigerlei wijze kunnen bijdragen aan primaire doelen zoals hierboven genoemd.

Privacyverklaring

Klik hier voor de privacyverklaring van DAT!school.

Algemene voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden van onze lessen.

Vertrouwenspersoon

De DAT!school draagt zorg voor een veilige en gelijkwaardige omgeving, waarbij iedereen welkom is. Voelt uw kind zich toch niet prettig in de lessen of is er iets gebeurd waar u zich zorgen over maakt? Neem dan contact op met de interne vertrouwenspersoon Canick Hermans via canick@datschool.nl. Daar kunt u ook terecht met onverhoopte klachten over de lessen of het team. Daarbij is het goed om te weten dat meldingen of klachten niet zonder toestemming met derden gedeeld worden.
Voor alle werknemers, ouders/verzorgers en leerlingen is het ook mogelijk om met een externe vertrouwenspersoon contact op te nemen. Bijvoorbeeld bij het ervaren van ongewenste omgangsvormen of een onveilige situatie. Om het verhaal te delen en meer te weten te komen over de procedures die de DAT!school hanteert ten aanzien van ongewenst gedrag. De DAT!school is lid van Cultuurconnectie.

Klik hier voor meer informatie over de vertrouwenspersonen.
Klik hier voor de huisregels van de DAT!school.

Doneren

Het volgen van lessen bij de DAT!school is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Wilt u de DAT!school steunen om kunst & cultuur voor iedereen mogelijk te maken? Ga dan naar onze donatiepagina.

De activiteiten van de DAT!school worden georganiseerd met steun van:

logo_liggend.png
FVN_logo_blauw_RGB_72dpi_web.jpg