Op woensdag 17 januari is de basisgroep Kleuters Winter 2024 van start gegaan. Deze groep zit vol en instromen is niet meer mogelijk.
Het is wel mogelijk om uw kind aan te melden voor de basisgroep Kleuters Voorjaar 2024, via de roze knop hieronder. Die cursus gaat van start op woensdag 17 april.

Basisgroep
Een korte cursus waarin onze jongste leerlingen basislessen krijgen in theater. De elementen zang, dans, muziek en storytelling zijn onderdelen van deze basiscursus. Kennismaking met theater en oriënteren op verhalen vertellen vormen het uitgangspunt. De cursus wordt afgesloten met een eindpresentatie in de laatste les.

Woensdag (12 lessen, inclusief eindpresentatie)
Basisgroep 1 Verhalen maken (theater, dans en muziek) 14:45 - 15:45 €140 Leeftijdscategorie: basisschool groep 1 & 2

De basisgroepen zijn geschikt voor kinderen die in groep 1 of 2 van de basisschool zitten. Vanaf groep 3 kunnen kinderen terecht in de presentatiegroepen van de DAT!school.

Inschrijven
U kunt uw kind inschrijven via de roze knop hieronder. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de DAT!school via info@datschool.nl, of bel 06 497 50 700.

Om in te schrijven dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van de DAT!school. De inschrijving van uw kind is pas definitief wanneer u hier een officiële bevestiging van ons voor heeft ontvangen.

Lesdata
De lesdata worden na inschrijving bekend gemaakt.

Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Sina en Stadspas
Mensen met een minimuminkomen kunnen het lesgeld, of een deel hiervan, vergoed krijgen door het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dit fonds vergoed maximaal € 480,- per schooljaar per kind. Ook Stichting Sina is een organisatie die culturele lesgelden voor kinderen vergoed. Geeft uw kind een Stadspas? Dan is het mogelijk om lessen te volgen met korting.

Wilt u hier gebruik van maken? Geef dat dan aan op het inschrijfformulier.

Vragen?
Voor alle vragen over de cursussen, lesgeld en betalingen kunt u mailen naar info@datschool.nl

NB: De cursussen vinden doorgang onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen.