DAT! Moving Stories (14+)

Het is niet meer mogelijk om in te stromen in het Demoteam in seizoen 2023-2024. Na de zomervakanties openen er weer nieuwe audities. Inschrijven voor seizoen 2024-2025 is nu mogelijk.

DAT! Moving Stories (D!MS)
D!MS traint op dinsdagavond onder begeleiding van docent/choreograaf Yarmill Kromhout. De leerlingen die in D!MS zitten worden uitgedaagd in techniek, performance en niveau. Samen met je groep vorm je een hecht team, waarbij aanwezigheid van belang is. Er worden verschillende dansstijlen beoefend; van hiphop tot modern. Je krijgt 3 masterclassen van gastdocenten en je gaat aan de slag met zelf choreograferen.
D!MS treedt regelmatig op; eerder was dat bijvoorbeeld in het Zonnehuis en in het Noorderpark. Aan het einde van het seizoen treed je op in het theater met een dansstuk van 10 minuten. Om mee te doen met D!MS is een auditie verplicht. Tijdens de auditie wordt bekeken of je het niveau van het Demoteam aankan.

Lesreeksen
De trainingen van D!MS bestaan uit 28 lessen en een eindvoorstelling. Alle repetities vinden plaats op dinsdagavond van 19:00 - 21:00 bij de DAT!school.

Dinsdag
D!MS 19:00-21:00 14+ 28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling

Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Sina en Stadspas
Mensen met een minimuminkomen kunnen het lesgeld, of een deel hiervan, vergoed krijgen door het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dit fonds vergoed maximaal € 480,- per schooljaar per kind. Ook Stichting Sina is een organisatie die helpt bij de aanvraag voor vergoedingen van lesgelden. Ook is het mogelijk om de lessen te volgen met korting via Stadspas. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dat dan aan op het inschrijfformulier.

Inschrijven
U kunt uw kind inschrijven vanaf maandag 22 april via de roze knop hieronder. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de DAT!school via info@datschool.nl, of bel 06 497 50 700.

Om in te schrijven dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van de DAT!school. De inschrijving voor de auditie van uw kind is pas definitief wanneer u hier een officiële bevestiging van ons voor heeft ontvangen.