DANS DEMOTEAM (10 - 14 jaar)

Het is niet meer mogelijk om in te stromen in het Demoteam in seizoen 2023-2024. Na de zomervakanties openen er weer nieuwe audities voor seizoen 2024-2025. Het is nu mogelijk om je hiervoor in te schrijven.

Dans Demoteam Jeugd (DDT1 en DDT2)
Het Dans Demoteam Jeugd traint op zaterdagmiddag onder begeleiding van docent/choreograaf Yarmill Kromhout. De leerlingen die in het Demoteam zitten worden uitgedaagd in techniek, performance en niveau. Samen met je groep vorm je een hecht team, waarbij aanwezigheid van belang is. Er worden verschillende dansstijlen beoefend; van hiphop tot modern. Ook ga je aan de slag met zelf choreograferen.

Ben je aangenenomen na de auditie? Dan ben je onderdeel van het team. Je wordt ingedeeld in DDT1 (10+) of DDT2 (12+). In DDT1 leg je de basis en krijg je 1 masterclass van een gastdocent. Vanuit de auditie of vanuit DDT1 kun je doorstromen naar DDT2, waar je verder werkt aan je techniek en persoonlijke ontwikkeling. In DDT 2 krijg je twee masterclasses van gastdocenten.

Het Demoteam treedt regelmatig op; eerder was dat bijvoorbeeld in het Zonnehuis, in Pathé Noord tijdens het Cinekid Festival en op het Buikslotermeerplein. Aan het einde van het seizoen treed je op in het theater met een dansstuk van 10 minuten. Om mee te doen met het Demoteam is een auditie verplicht. Tijdens de auditie wordt bekeken of je het niveau van het Demoteam aankan.

Lesaanbod
De trainingen van het Dans Demoteam Jeugd bestaan uit 28 lessen en een eindvoorstelling in het theater. Alle repetities vinden plaats op zaterdagmiddag van 14:00 - 16:00 bij de DAT!school.

Zaterdag
Groep DDT1 14:00 - 16:00 10+ 28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling
Groep DDT2 14:00 - 16:00 12+ 28 lessen (oktober t/m juni) + eindvoorstelling

Jeugdfonds Sport & Cultuur, Stichting Sina en Stadspas
Mensen met een minimuminkomen kunnen het lesgeld, of een deel hiervan, vergoed krijgen door het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dit fonds vergoed maximaal € 480,- per schooljaar per kind. Ook Stichting Sina is een organisatie die helpt bij de aanvraag voor vergoedingen van lesgelden. Ook is het mogelijk om korting te krijgen via Stadspas. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dat dan aan op het inschrijfformulier.

Inschrijven
U kunt uw kind inschrijven via de roze knop hieronder. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de DAT!school via info@datschool.nl, of bel 06 497 50 700. Om in te schrijven dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van de DAT!school. De inschrijving voor de auditie van uw kind is pas definitief wanneer u hier een officiële bevestiging van ons voor heeft ontvangen.