Reut Dance Tribe (18+)
Alles is mogelijk/Everything is possible

De DAT!school biedt ook lessen voor volwassenen aan. Lees hieronder meer over de danslessen van docent Reut Reiter en meld je aan via de roze knop!

Lesinformatie

Inclusieve danslessen voor iedereen. Kom zoals je bent, ontdek dans en beweging op speelse wijze op een veilige plek.
Deze lessen omarmen de unieke chaos die we ontdekken als we goed luisteren.
Naar onszelf, de ander en de ruimte om ons heen. Kom bij onze community en kom spelen!

English
Inclusive dance classes for everyone. Come as you are, explore dance in a safe space to play.
These classes embrace the beautiful chaos we discover when we deepen our listening.
To ourselves, the space and the other. Join our community and come play!

Voertaal: Engels en Nederlands

Locatie en bereikbaarheid
DAT!school, Buikslotermeerplein 101c, 1025 ET Amsterdam.
De ingang van de DAT!school bevindt zich naast restaurant Tjon Express. Parkeren kan voor de deur of bij de parkeerplaatsen rondom het Buikslotermeerplein. Er is betaald parkeren van maandag t/m zaterdag van 09:00-19:00 1,60 euro per uur (eerste 3 uur voor 1,60 euro). De locatie ligt op loopafstand van Metrostation Noord (Noord/Zuidlijn 52).
De DAT!school is gelegen op de eerste verdieping van ‘t Warderschip op het Buikslotermeerplein. Helaas is er geen werkende lift aanwezig. Heeft u assistentie nodig om de eerste verdieping te bereiken? Vermeld dat dan bij de opmerkingen op het inschrijfformulier. Dan ondersteunen wij u om de les toegankelijk te maken.

Lesdata
De lessen vinden plaats op donderdagen van 20:00-21:00.
De eerste reeks bestaat uit 10 lessen: 9, 16, 23 en 30 mei, 6, 13, 20 en 27 juni, 4, 11 en 18 juni.

De lessen zijn los te volgen of als reeks.

Losse les €15,-
10 rittenkaart €125,-

Aanmelden kan via onderstaande roze knop.