DAT!kerstkoor (6 – 18 jaar)

Zing en dans mee met het theatrale en muzikale DAT!kerstkoor! Op zaterdag 16 december vormen we samen met muzikanten van ACCU Fanfare en docenten het DAT!kerstkoor. Je oefent liedjes & choreo’s en gaat samen naar het Purmerplein en het Buikslotermeerplein op te treden voor de buurtbewoners. Dus neem je mooiste kerst & lichtjesoutfit mee!

Eerder zijn er al veel Noorderlingen verrast met warme liedjes en ook dit jaar brengen we een beetje licht, muziek en liefde naar de pleinen van Noord. Je leert Engelstalige en Nederlandstalige kerstliedjes, maar ook andere feelgood liedjes die je de rest van het jaar kan blijven zingen! Bekijk onderaan de pagina de aftermovie van de 2020 editie om alvast in de sfeer te komen.

Programma
Alle repetities vinden plaats bij de DAT!school, Buikslotermeerplein 101C 1025 ET Amsterdam.

11u45 Inloop & welkom
12u00 – 13u00 repeteren
verplaatsing naar Purmerplein
13u30 – 14u00 optreden Purmerplein
14u00 – 14u15 warme chocomel
verplaatsing naar Buikslotermeerplein
15u00 – 16u00 optreden Buikslotermeerplein & einde

Aanmelden
Ben je tussen de 6 en 18 jaar en wil je graag meedoen? Meld je dan snel aan via onderstaand inschrijfformulier. Deelname is gratis, aanmelden wel verplicht. Als je je aanmeld, rekenen we op je komst. Wees er snel bij, want er is beperkt plek!
Wil je als ouder/verzorger ook meezingen en als vrijwilliger helpen met vervoer of begeleiding? Vermeld dat dan in het opmerkingenveld, dan nemen we contact met je op.

Let op: dit inschrijfformulier is alleen voor kinderen die niet op de DAT!school zitten. Volg je al les bij ons? Stuur dan een mailtje met je naam en groep naar productie@datschool.nl als je mee wilt doen.