De DAT!school biedt ook lessen voor volwassenen aan. Lees hieronder meer over de yoga- en ademlessen van docent Elske Steen en meld je aan via de roze knop!

Yin en Yang Yoga

In deze les worden dynamische vinyasa flow yoga (yang) en meditatieve yin yoga gecombineerd om zo een balans te creëren tussen beweging en rust in het lichaam. De les begint met actieve flow, bewegend op het ritme van je ademhaling. In het tweede gedeelte van de les zakken we in diepe stretches, ontspanning en meditatie. Alle niveaus welkom.

Ademles

Tijdens deze les gaan we bewust verbonden ademen. Bewust verbonden ademen is een krachtige practice om uit het hoofd te komen en de energie vrij te laten stromen door het lichaam. Het geeft een boost voor je immuunsysteem en lang vastgehouden spanning en stress kan worden losgelaten. Een ademsessie kan voelen als een ‘reset’ en heeft bovendien een sterk bewustzijnsverruimend effect. We zullen een aantal rondes bewust verbonden ademen en eindigen met een wat langere savasana.

Contra-indicaties: Deze ademles is niet aan te raden als je nu of in het verleden te maken hebt gehad met epilepsie of psychoses. Ben je zwanger, heb je een hoge bloed- of oogdruk? Laat het de docent weten voor aanvang van de les. Dit zijn geen contra-indicaties, maar in deze gevallen zal de docent je instructies geven die passen bij jouw situatie.

Locatie en bereikbaarheid
DAT!school, Buikslotermeerplein 101c, 1025 ET Amsterdam.
De ingang van de DAT!school bevindt zich naast restaurant Tjon Express. Parkeren kan voor de deur of bij de parkeerplaatsen rondom het Buikslotermeerplein. Er is betaald parkeren van maandag t/m zaterdag van 09:00-19:00 1,60 euro per uur (eerste 3 uur voor 1,60 euro). De locatie ligt op loopafstand van Metrostation Noord (Noord/Zuidlijn 52).

Lesdata
De lessen vinden plaats op vrijdagen van 09:00 - 10:00 (Yin en Yang Yoga) en 10:15 - 11:15 (Ademles). De lessen zijn apart van elkaar te volgen.
De eerste reeks bestaat uit 10 lesdagen: 10, 17, 24 en 31 mei, 7, 14, 21 en 28 juni, 5, 12 en 19 juni.

De lessen zijn los van elkaar te volgen of als reeks.

Losse les €15,-
10 rittenkaart €125,-

Aanmelden kan via onderstaande roze knop.